Connect with us

Aklan News

“Mataas abi ro precentage it mga consumers nga nagahueat it disconnection notice before magbayad”- AKELCO Board President

Published

on

“Mataas abi ro precentage it mga consumers nga nagahueat it disconnection notice before magbayad.”

Ito ang paliwanag ni AKELCO Board President Ike Ileto hinggil sa ipapataw na 10% surcharge sa mga konsumidor na hindi nagbabayad sa tamamg oras.

Aniya, noon pa man ay may surcharges na silang sinisinggil kung kaya’t ibinabalik lamang nila sa dati.

“Ro amon nga basis kara sa pagbutang it 10-percent hay kat mga previous nga ano ngato baea…nga surcharge hay 10 percent, ngani hay matsa ginbalik ro dati ngato,” ani Ileto.

Dahil aniya sa delay na pagbayad ng mga konsumidor, naaantala din ang pagbabayad ng AKELCO sa power supplier nito.

Dahil dito, kinakailangan nilang umutang sa bangko kung saan mayroong interest para lamamg mabayatan ang power supplier sa tamang oras.

“Ag dahil sa delay ngara hay delay man ro aton nga payment sa aton nga power supplier ag nagahueam sa bangko ag naga-incur kita it interest,” salaysay nito.

“So para maiwasan daya hay, mawron ro ginhimo it Akelco nga ibalik lang rato nga dating surcharge nga ginasukot nga 10 percent para nga ma-obliga ro aton nga mga consumer nga magbyad on time. Para indi eon kita maghueam sa bangko, indi eon kita magbayad it interest , indi eon kita magbayad s contractor it P5 per consumer nga gadeliver it aton ngara nga 48 hrs notice.” dagdag pa nito.